Hey! Har i set mit nye billede ? Jeg har gennemgået en større operation for at opnå det udseende :)

Hvis i spørger hvad jeg går og laver, så vil svaret være "#€%&/(/&%€#"!!!! Jeg kan nemlig ikke rigtig svare på det.. eller jo arbejde og skole, men det er jo ikke rigtigt et liv er det? Den der juleferie bliver helligere end jesu fødsel!! Jeg vil bare sove.... og læse bøger..... og hygge.. og sove... og så på et tidpunkt indhente nogle afleveringer.

Jeg elsker jul, men det er som om december i år er fyldt ud med alt muligt andet end jul, og jeg har slet ikke haft tid til at nyde stemningen endnu. Nogle dage har jeg bare travlt, andre dage kan jeg mærke stressen side helt oppe i halsen, fordi der bare ikke er nok tid! Og jeg ved godt, at man skal passe på sig selv, men tæller jeg op, hvad jeg har, jeg skal nå, så lyder det ikke af så meget..




0 kommentarer:

Send en kommentar