Om at skrive historieopgave...

Jeg har ved at skrive historieopgave fundet ud af følgende:

  • Word kan ikke stave til Hedeby, men kan godt stave til den russiske by: Novgorod.
  • Det er ikke muligt for mig at komme i rang 17 i TetrisBattle.
  • Flere spil tetris i streg kan gøre underlige ting ved en.
  • Bibliotekarer kan faktisk være søde - hvis det altså er anden dag man sidder der nede i 8 timer...
  • Vikinger bliver ikke mere spændende efter 6 dages tæt samarbejde.
  • En random dame fra Birkerød mener at jeg højst sandsynligt aldrig får et liv lige så spændende som professer i Middelalderkultur, med speciale i Vikinger, Else Roesdal.
Sidst nævnte skyldes en momental ophidselse over Else Roesdals uddannelse og røvsyge bog om vikinger. Damen overhørte vores høje diskussion og sagde til mig: "Hun har højst sandsynligt et større liv end du nogensinde får. Hun har noget hun interesserer sig for!". Og så var det jeg tænkte: "hmmm... nej. Det kan faktisk ikke lade sig gøre." !!!! Jesus Kristus, get a life.com!


0 kommentarer:

Send en kommentar