Om at møde mennesker!

Jeg var lidt stresset i går.. Og jeg gad ikke rigtigt til den 18-års jeg skulle til. Eller det vil sige at jeg ville gerne fejre de 2 søde piger der fykdte 18, men jeg var bare i humør til at "mingle" og være social. Kender i det?

Men jeg tog afsted, og hold da kæft hvor blev det hyggeligt!
Jeg sagde hej til en, jeg egentlig godt vidste hvem var, men ikke rigtigt har talt med. Hun vidste også hvem jeg var, så vi var ligesom på ligefod. (Man kan nemmelig også lave den der;"jeg kan godt genkende dig" og så få svaret "ja, jeg tror ikke lige jeg kan genkende dig..."). Nå men vi klikkede bare lige med det samme, og havde det vildt hyggeligt!! Ej, men virkelig hvor er det ærgerligt vi ikke har mødt hinanden før!
Jeg elsker når en dag starter så nederen og ender så fantastisk.
YaY! :D

0 kommentarer:

Send en kommentar