Meningen med hele

Jeg tænkte lidt over det da jeg startede bloggen her. Hvad skal det her handle om? Jeg tænkte på ting som kreativitet, bøger osv. Men jeg gav op, og lod det ligge, besluttede mig for at det nok kom til mig på et tidspunkt.

Og det gjorde det sørme også.

Vi skal have det sjovt! Ja vi skal så!
Jeg er et meget livsglad menneske, og er der noget jeg elsker så er det at grine. Hvis man spørger folk i min omgangskreds hvad der kendetegner mig, så vil tillægsord som underlig, mærkelig og spøjs være skarpt efterfulgt af ordet grinende.
For det er jeg! Jeg har været igennem et halvandet år uden så meget grin, og med lidt for meget gråd, så nu griber jeg enhver chance for at flække midt over.

Så vi skal have det sjovt, og jeg har tænkt mig at bandlyse indlæg som det her. Ikke mere brok, ikke mere dårlig karma, det kan ikke bruges til en skid!!

Jeg vil leve livet, og i skal være med! Er det ikke skønt?

P.S opstår der indlæg med antydningen af brok, så gør mig venligst opmærksom på det.
P.P.S brok omkring underlige ting er ok, men ikke brok over livet. 

0 kommentarer:

Send en kommentar