Shaytards!

Ååååhh.... Jeg kan huske det nu!
Det jeg ville blogge om i går, men som jeg glemte. Det var Shaytards jeg ville fortælle om! En skøn "V-log" jeg følger på youtube. De er de mest fantastisk sjove, glade, rare og utroligt rummelige mennesker. Det er "Shaycarl", faderen, der styrer V-loggen og så er der:
Mommytard
Sontard
Princesstard
Babytard
Rocktard

Jepsen 4 børn, den ene sødere og sejere end den anden. Manden lever af det her, og han har 800.000 faste abonnenter, og Youtube betaler ham for det.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad der er så fantastisk ved at se det, men det er det bare.
Hvilken video jeg skal give som eksempel aaaaner jeg ikke... Men i får en kort en af dem:


Gør jer selv en tjenste og følg med!

:D :D :D - God lillefredag!

2 kommentarer:

Oliver Shaytards elskeren sagde ...

Du glemte Malachi, Carlie og Cooper..Hehe.... Men kan kun give dig ret... ELSKER SHAYTARDS... Har sågar drømt at jeg var en del af deres familie(wish i was)...(;

Amalie sagde ...

Du har så evigt ret! :D De er dejlige!

Send en kommentar