S-o-m-m-e-r-f-e-r-i-e!

Hvorfor fanden er det lige man ikke altid har sommerferie?!?. "Det er fordi du ville blive træt af aldrig at lav...". NEJ! Det ville jeg fandme ikke. Okay? Jeg synes faktisk godt at jeg kan vænne mig til at kunne spille The Sims til klokken 1 om natten, uden at bekymre mig om at være for træt dagen efter, for det eneste jeg skal foretage mig der er at male en trækvogn til Roskilde.
Andre ting jeg skal lave i sommerferien:

  1. Hækle mit fabeldyr færdigt.
  2. Læse 1000 bøger.
  3. Lave sushi til familien.
  4. Shoppe i Skagen.
  5. Nyde togturen alene derop.
  6. Sove.
  7. Sove noget mere.
  8. Slappe af.
  9. Se fjernsyn. (Hvem vidste at når man starter i gymnasiet så bliver det at se fjernsyn en månedlig hændelse. Jeg forstår ikke at jeg engang kunne halvdelen af tv-programmet uden ad!)
  10. Se film når det regner.
  11. Få snakket med alle folkeskole veninderne, som er blevet forsømt way to much i hele 1.g. Sorry tøser!
Liste over de ting min far tror jeg gerne vil i sommerferien:
  1. Hænge tøj op.
  2. Lægge tøj sammen.
  3. Søge job.
  4. Arbejde.
I morgen når jeg orker at rejse mig fra sengen, så har jeg lidt billeder og fis i skal se fra vores weekend tur til Sveriges land.

0 kommentarer:

Send en kommentar