Det fyldte inspirationsbarometer

Igår var jeg i København, med en af de tøser jeg elsker aller højst. Vi skulle derind til et arrangement der hedder kvinder, kemi og karriere. Det blev afholdt af Dansk Industri, og hold nu kæft hvor var det bare en fantastisk dag! Videnskabsministeren, Gemma den kække kemiker fra Australien, en sød konsulent og en masse andre virkelig stærke og skønne kvinder snakkede om deres karriere. Dagen var i anledning af kemiens år og selvfølgelig kvindernes kampdag, og jeg må nok indrømme at jeg har et meget anstrengt forhold til den der kampdag. Jeg synes ikke den signalerer noget stærkt, tvært imod! Der er da ynkeligt at man skal have en dag at kæmpe på, vi skal sgu da altid kæmpe! Det er blevet en brokke-dag, og ikke en god sammenhold-dag. Jeg træder sikkert mange over tæerne med det, men sådan har jeg det altså.

Any ways, det var et skidegodt arrangement, der virkelig fyldte mig med energi og inspiration til at fortsætte min uddannelse!

Inden det startede gik vi rundt i området, der blev holdt på Bredgade, og vi tog et smut i Marmorkirken og kiggede lige ind på Amalienborgs slotsplads. Og lur mig om så ikke hendes kongelige højhed prinsesse Marie kom kørende i krone 9. Bom. Så har man sgu fået den med :D

Og så har jeg hørt fra Sarah, min "exchange partner" from the US :D Hun virker så sød, og jeg kan slet ikke vente med at se hende! :D

0 kommentarer:

Send en kommentar