Advarsel! Dette indlæg indeholder raseri udbrud om en sag jeg ikke har forklaret! Det er derfor i orden hvis i ikke ønsker at læse med.

Er der noget der kan få mit pis i kog så er det de lorte fucking bitches ude i verden der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt!!
Jeg har virkelig skrevet mange onde taler inde i mit hoved de sidste par måneder. 7000 til en der pisser på min bedste veninde og 7000 til 4 der pisser på min søster. Må de få de vildeste bumser i hele krydren så der ALDRIG er nogen der gider at tale til dem igen!!

Ej, men de trænger bare til at få af vide at sådan opfører man sig bare ikke. De trænger til at få nogle fucking konsekvenser af hvad de foretager sig. Den der sygelige trang til drama, kan jeg slet ikke have!! For satan hvor trænger til at sige onde ting til dem.

Nu skal jeg nok stoppe...
Næste indlæg bliver bedre, det lover jeg!
Jeg skal nok skrive om noget harmløst som f.eks. mønstrede nylon strømper. Jep, det gør jeg.

Ses motherfuckers!
(Shit jeg er gangster)...

(Nå ikke? Nej okay...)

0 kommentarer:

Send en kommentar