At være træt...

Åh hvor er jeg træt. Jeg har det sjovt, men jeg er træt.

Jeg tænkte ikke over det da jeg meldte mig til det her udveksling med USA. Jeg tænkte faktisk slet ikke på det at jeg skulle have en boende hos mig. Så begyndte jeg at tænke lidt over det, og glædede mig helt vildt.

Men jeg havde aldrig troet det ville være så krævende. Det er så psykisk slidende at være vært 24/7, hele tiden at skulle være på, hele tiden sørge for at hun har det hun skal bruge. OG hele tiden have et stramt program, hvor vi er ude og spise, shoppe, på bakken osv.

Det er ikke fordi det er forfærdeligt, hun er vildt sød, og vi hygger os. Men det er hårdt! Jeg tager mig selv i at drømme om søndag når hun er taget hjem, selv om jeg godt ved at vi kommer til at savne hinanden og at det vil føles mærkeligt.
Men jeg er bare så træt!!

Men glæder jeg mig ufatteligt til at se ballet i operaen på fredag.
Og til at se student play.
OG til at have min nye buskedragt på på fredag :) Juhuuuu!

Vil i se den?
Okay så:

2 kommentarer:

xx sagde ...

hvis du tager på bakken så kom forbi isbaren mellem restaurant laura og den blå burgerbar! har lige fået arbejde der : ) !

Amalie sagde ...

Det vil jeg gøre! :D Nu var vi på Bakken i søndags, men jeg kigger forbi næste gang :D

Send en kommentar