Modeindlæg med fælles-skidning!

Jeg vil i dag lave et lidt aparte indlæg, som overskriften nok vidner om...
I aften er hygge druk/fest med 1.t!!! Juhuuuu!!! Og i den anledning skal jeg jo have et eller andet på. Que til modebillede:


Kjole: H&M, købt i Berlin i januar.
Blazer: Primark, købt i London i sommerferien.
Sko: Bensimon med Liberty stof, købt i Paris i foråret.
Halskæde: Modcloth, sendt fra USA.
Armbånd i sort læder: Line&Jo Miss Butterworth, Julegave.
Hvidt armbånd: Købt på en lille stand på Portobello Road i London.

Hold da op hvor er jeg bare international!
Ved godt i nok ikke kan se armbåndene så derfor:
Det lækkert!

Andet emne på dagens program:

"Fælles-tisning/skidning". Et meget sjovt emne hvis du spørger mig. 
Alle kender det; man skal tisse og spørger sin veninde om ikke hun vil med. Hvem siger ja og hvem siger nej?
Hvem er frisindet og hvem synes det er topklamt?
Og hvis man så er gået ud på toa med hinanden, og man pludselig kan mærker at man da egentlig og så skulle skide. Skal man sige: "Ved du hvad smukke, jeg skal sgu også skide, det er ok hvis du gerne vil gå" ? Eller skal man bare skide, fordi når nu ens veninde kan holde tisse-delen ud så må hun fandme også kunne klare at man lige tømmer ryggen. Personligt er jeg helt ligeglad. Men siger altid til hvis jeg også skal skide! 
Der er også dem som ikke er i stand til at tisse og/eller skide hvis der er nogen til stede, og det respekterer jeg virkelig, det er jo privatsag. Og det er sgu da også en underlig ting at man gerne vil have en med ud på toa! Ikke desto mindre synes jeg det er hyggeligt. 
Sorry, det blev lidt klamt det her indlæg... Det var sgu ikke med vilje! Promise!

Lige om lidt kommer Cille og Pernille, og så skal de smage Maller's Bernaise! Og ja det skal have stort begyndelses bogstav, det har jo næsten personlig det stads...

KRAAAAM!

BTW. er der nogen der har registreret at det er påskeferie?! Jeg har, stod først op kl. 13 :) Looooove!


0 kommentarer:

Send en kommentar