Det der NemID ikk?!

Jeg sidder og bokser med det der NemID og det er ikke nemt!

Jeg har mit nøglekort. Og mit NemID-nummer.
Men jeg mangler min adgangskode.
For at få den skal jeg indtaste mit bruger-id og min fødseldagsdato.
Mit bruger-id er enten: a)Mit cpr-nummer. b) Mit NemID-nummer. c) Mit selv-fucking-valgte bruger ID.
Har prøvet a og b. Virker ikke.
Har aldrig oprettet c. Virker heller ikke.
Har ringet support op - har de mest bizarre åbningstider. Virker heller heller ikke.
Har prøvet at tale meget pænt og sødt til computerskærmen. Virker sørmer heller ikke.
Har prøvet at RÅBE OG BANDE HØJLYDT ind i computer skærmen. Virker heller heller heller ikke.
Tror snart jeg prøver at gå i seng.

Godnat.

2 kommentarer:

Dagmar sagde ...

Har du fundet ud af hvad man gør med det brugerID??
For jeg sidder med samme problem nu :/

Amalie sagde ...

Jeg ringede til dem dagen efter, og så sendte de mig de ting jeg skulle bruge :D

Send en kommentar