Keep your head high!

Jeg lovede ikke og brokke mig! Og jeg skal nok lade vær.. Men alle 1. t'ere vil være enige om at det gælder om at blive oven vande og holde hovedet højt i denne her uge. Hvordan gør man så det?

Let me introduce you to:
Mr. Sæbeboble:
Har ikke selv taget det, nej... Lyset er for dårligt ...

Jep. Spreder stadig god karma med de må nervøse fyre og jeg kom til at tænke på noget i dag.
Er det ikke rigtigt at vi alle sammen ved hvordan en sæbeboble smager? Har man ikke på et eller andet tidspunkt måtte dy sig, åbne munden og spise en af de fascinerende sager? Jeg kan i hvert fald fremkalde smagen lige så tydeligt. 

Jeg vil svømme videre i den store gymnasiums sø og gælder mig til at nå bredden på fredag kl. 13.40, hvor en skiferie til Tyskland med de bedsteste venner venter.

0 kommentarer:

Send en kommentar