Den onde eller gode cirkel?

Skøn skøn skøn skiferie!! Bliver aldrig verdensmester til det, og får sikkert heller aldrig nosserne til en sort pist. MEN. Det er fanme fedt det der ski! Jeg mener det.

Det gør det heller ikke dårligere at det er i selskab med nogle meget sjove og søde venner, og her kommer vi til denne her cirkel ting.

For hotellet havde all-inclusive konceptet. Hvilket også indebar øl. Hvilket derfor også gav anledning til at straffe leveren hårdt alle 7 dage. Det er altså ret hårdt. Ski, øl og for lidt søvn. Ski, øl og for lidt søvn. Ski, øl og for lidt søvn. Min krop er brugt. op.
Torsdag aften mødte vi nogle jyder, og vi battlede derfor lidt på noget "hvem-kan-drikke-mest"-noget. Hvad kan man gøre? Djævleøen vs. Tysklandsodde you know. MEN, jeg kunne blive verdens kendt med den svageste lever EVAR, og sad derfor også og hilste pænt på morgenmaden for anden gang fredag morgen, efter bjergkørsel; inden gyngende stolelift. Say no more.

Jeg fik også læst en del. Jeg savner det altså lidt det der med fritid til at læse en bog om ugen. Men læste Harry Potter and the Half-Blood Prince færdig, og er begyndt på (desværre) den sidste bog i serien. Er blevet nære venner, synes jeg selv, med ham Harry.

Imorgen venter hverdagen, men inden er der lige en attenårs-brunch og en afslappende søndag.

God "aller-aller-sidste-del-af-weekenden" til jer :D

0 kommentarer:

Send en kommentar