Message from the couch

Nå...

Jeg har været lidt sløj de sidste par dage med noget influenza-hovedpine-agtigt noget. Ufedt.
Anyways, på BG har vi systemet lectio hvor man skal reportere grunden til ens fravær til hver eneste af de lektioner man har været væk. Man kan bare nøjes med at vælge "sygdom" og så gemme, men der er også et kommentarfelt hvor man lige kan give detaljerne, hvis man ønsker. Jeg har sammenstykket 3 gode kommentare til fri copy-paste:

1. Det står ud af alle huller, beklager meget for mit fravær. Den ulækreste.
2. Jeg er ramt af sygdommen tevetius, er klistret til tv-skærmen, kan kun kureres ved at se fjernsyn en uge. - Den mindre sandsynlige.
3. Jeg har 58 i feber og mistet begge mine ben. Ville komme hvis jeg kunne, det lover jeg. - Den mindst sandsynlige.

Joep jeg keder mig...

2 kommentarer:

Topsi sagde ...

hahaha XD SEND DEM, SEND DEM :D pleeeeease :D

Amalie sagde ...

Det kunne være awesome ikk? :D Meeeeen....

Send en kommentar