Eeendelig!

Så kom pakken fra modcloth! Jeg ville have taget billeder af pakken og udpakningen, men jeg gik i "Amalie-4-år-juleaften-rive"-mode, såee... Ja...
Men jeg er vild med alle tingene, de er så lækre :)
Det blev kjolen og halskæden fra det her indlæg, plus en sød mønstret top med pludder ærmer og fint forstykke med blonder.

Kender i det når man tager glæderne på forskud... F.eks. når man allerede begynder shoppingen på asos.com før man har vundet gavekortet hos Le Blog de Sushi.
Jeg har bestemt mig for denne her taske:


Måske i sort? Jeg ved det ikke. Havde tænkt mig den som skoletaske.
Nå men jeg glæder mig til jeg vinder den give-away i morgen...

2 kommentarer:

Topsi sagde ...

Det er forresten mig der vinder det gavekort der. Jeg skal nemlig have den her kjole :) http://www.asos.com/Asos/Asos-70S-Pleat-Sleeve-Kaftan-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1508624&cid=8799&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Cobalt+Blue
Eller denne her måske ;) http://www.asos.com/Asos/Asos-Floral-One-Shoulder-Asymmetric-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1471392&cid=8799&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Print

Amalie sagde ...

Nej nej nej nej nej! :D Det er MIG der skal vinde det!

Send en kommentar