Oh the irony...

Og jeg troede jeg var mærkelig!. Jeg har inden for de sidste par måneder set følgende 2 ting ude i trafikken:

1. En lastbil med køer, og lige foran en lastbil fra Tulip. Så ved de ligesom hvad der venter tænker jeg...

2. En mand i blå overalls komme cyklende iført beskyttelsesbriller. I ved de der gammeldags med en elastik og små huller i top og bund. Så er man alligevel ret paranoid hvis man føler det er nødvendigt.

Ham den sidste så jeg i dag på vej hjem fra et foredrag jeg var til i forbindelse med leder-for-dag. Et projekt som tilbydes til alle BG elever. Det går ud på at man deltager i en række coach-sessions og foredrag, hvor efter man slutter af med at coache et hold 2. klasser i volleyball til en kæmpe stævne. Jeg glæder mig helt vildt! Bonussen er et diplom og en god ting at skrive på CV'et i fremtiden. Any ways. I dag var det Henning Dyremose og en eller anden "leder-coach" der skulle tale om det at være leder. Ham den sidste var ikke særlig god, men Henning Dyremoses oplæg var vildt spændene og jeg blev meget inspireret af ham. Tænk en karriere at have haft! Det er helt vildt. I kan google ham hvis i lyster.

Imorgen står den på børnepasning for mig, og så kan jeg se frem til en fredag hvor jeg skal møde kl. 12, og skal ind og se Rune Klans Det Blå Show om aftenen.

0 kommentarer:

Send en kommentar