Glade beskeder ude i byen..

Jeg er vild med det!! God karma placeret tilfældigt ude i byen, så bliver det ikke meget bedre :)
Jeg var på Vesterbro og spise shawarma med familien her til aften, og hvad der møder mig på skraldespanden, da jeg smider min flaske ud, er denne lille lap:



Jamen er det ikke for fedt!?
Jeg har set noget lignede hos hende her, og jeg er altså virkelig fristet til at lave noget lignende selv... 
Så hvis du en dag ser en glad lap et sted ude i byen, så er det måske mig der er bagmanden, måske en anden der også er vild med at sprede god karma til alle de dejlige mennesker der går rundt der ude :D

2 kommentarer:

Topsi sagde ...

Kæmpe meget loooove! -minder mig om et skilt på Narnia :D

Amalie sagde ...

Hi hi hi :D Det kender jeg ikke noget til ?

Send en kommentar